Ervaren team
Persoonlijke begeleiding
Betrouwbare baankansen
6.000+ Yobbers
Account & Profiel
Kan ik ook wijzigingen op mijn profiel aanbrengen?
Je kunt gemakkelijk zelf wijzigingen aanbrengen door naar de instellingen te gaan op je profiel. Ben je van e-mailadres of telefoonnummer verandert? Ook dit kun je gemakkelijk aanpassen op je profiel. Mocht het niet lukken om wijzigingen op je profiel aan te brengen, laat het ons dan vooral weten, wij helpen je heel graag verder!
Geschreven door Lilly Bloemberg
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Wachtwoord vergeten? Geen probleem, kan gebeuren! Ga naar deze pagina en klik op ‘wachtwoord vergeten’. Je krijgt dan automatisch een e-mail waarin jij je wachtwoord kan veranderen. Mocht het daarna nog niet lukken, neem dan gerust contact met ons op via de website chat, we helpen je dan graag verder.
Geschreven door Lilly Bloemberg
Heeft dit antwoord je geholpen?
Kan ik mijn account ook verwijderen?
Je kan gemakkelijk zelf je account verwijderen onder instellingen. Vervolgens worden al je gegevens verwijderd uit ons systeem. Natuurlijk kunnen we dit ook handmatig voor je doen. Neem daarvoor contact met ons op via de website chat. Na twee weken zal je account definitief verwijderd zijn uit al onze systemen. Mocht jij je bedenken in de tussentijd dan kunnen we het account nog heractiveren. Daarna is dit niet meer mogelijk!
Geschreven door Lilly Bloemberg
Heeft dit antwoord je geholpen?
Ik heb problemen met de applicatie, wat zou het kunnen zijn?
Om te solliciteren, moet jouw profiel geactiveerd zijn en voor minstens 70% ingevuld. Het is ook belangrijk om na te gaan of je beschikbaarheid overeen komt met de gewenste beschikbaarheid in de functiebeschrijving. Als je nog steeds problemen hebt, kunt je contact met ons opnemen via de chat op de website!
Geschreven door Cheyenne Ververda
Heeft dit antwoord je geholpen?